کد خبر: ۸۳۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
تعداد بازدید: ۱۵۳
پنس:
معاون رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد که به دنبال تغییر حاکمیت ایران نیستند

به دنبال تغییر حاکمیت ایران نیستیم/ اکنون مردم ما می‌توانند راحت‌تر بخوابندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد: ترور سردار سلیمانی اقدام و تصمیم درستی در راستای امنیت ما بود و امنیت بیشتری برای مردم ما به همراه خواهد داشت اکنون مردم ما می‌توانند راحت‌تر بخوابند. ما هرگز به دنبال تغییر حاکمیت در ایران نیستیم بلکه می‌خواهیم رفتار و رویه آن‌ها را تغییر دهیم.

وی درباره تلفات و آسیب‌های حمله موشکی ایران ادعا کرد: ارتش ما کاملا حرفه‌ای است و این حرفه‌ای بودن به ما کمک کرد که هیچ کسی آسیبی نبیند و خساراتی نداشته باشیم و این برای ما موجب خوشحالی و شعف است.

به نقل از سی بی اس، پنس در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد: اطلاعات خوشحال‌کننده و امیدوار کننده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد ایران از متحدانش خواسته است که تنش‌ها را افزایش ندهند و اقدامات تنش‌زا انجام دهند این موضوع باعث امیدواری و دلگرمی ما است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: