کد خبر: ۸۳۹۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
تعداد بازدید: ۲۷۱
رئیس حشدالشعبی در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد سلیمانی:
رئیس حشد الشعبی تاکید کرد:‌ سردار سلیمانی و همراه‌هانش به دست پست‌ترین افراد به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، فالح الفیاض رئیس سازمان حشدالشعبی در مراسم برزگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهیدان همراه وی که در حضور رهبر انقلاب برگزار شد، با بیان اینکه شهادت سردار سپبهد سلیمانی را به رهبری ایران و مردم ایران تسلیت می‌گویم، گفت: هیچ‌گاه تصور نمی‌کردم برای برای من چنین چیزی پیش بیاید که بخواهم در جمع شما برای عرض تسلیت شهادت این سردار بزرگ و فرمانده شجاع حاضر شوم.

رئیس حشد الشعبی تاکید کرد: برای ما بسیار گران و سنگین است که در سرزمنی عراق، سرزمین حضرت اباعبدالله الحسین به دست افراد شرور خون پاک این عزیزان روی زمین ریخته شود.

وی ادامه داد: به شما ملت بزرگ ایران، ملت برادر و دوست و همه شما بزرگواران تسلیت عرض می‌کنم. بسیار افتخار می‌کنم و سعادتمندم که تسلیت همه مسئولان و مردم عراق را به شما منتقل کنم.

فالح الفیاض ادامه داد: ملت مسلمان و مردم عراق در غم از دست دادن این شهید بزرگوار و دلاور یکپارچه عزادار هستند. آنان می‌گویند فرمانده تشکر می‌کنیم، فرمانده سعیت مشکور،‌ خداوند متعال جزایت را عنایت کند.

وی خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم از سوی خودم برای همه این عزیزان به ویژه شهید بزرگوار ابومهدی مهندس که در طول این مدت همراه شهید بزرگوار سپهبد سلیمانی همراه بود و جان خودش را در این راه نثار کرد تأسفم را ابراز کنم؛ این بزگواران به دست پست‌ترین‌ها به شهادت رسیدند خداوند به همه آن‌ها جزای خیر عنایت کند و امیدوارم ما هم بتوانیم راه این عزیزان را دنبال کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: