کد خبر: ۸۳۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
تعداد بازدید: ۲۹۰
رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه این بانک در بازار حضور دارد و اجازه نوسان زیاد در بازار را نمی‌دهد، اظهار امیدواری کرد که قیمت ارز بازگردد زیرا به دلیل شوک‌های سیاسی بالا رفته و ماندگار نیست.

همتی: نرخ ارز پایین می‌آید / افزایش قیمت به خاطر شوک‌های سیاسی بود که ماندگار نیست / نرخ‌های فعلی، قیمت واقعی و ذاتی ارز نیست / در صرافی‌های رسمی، نرخ ارز از نرخی که در سایت‌ها اعلام می‌شود کمتر استبه گزارش خبرداغ، رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه این بانک در بازار حضور دارد و اجازه نوسان زیاد در بازار را نمی‌دهد، اظهار امیدواری کرد که قیمت ارز بازگردد زیرا به دلیل شوک‌های سیاسی بالا رفته و ماندگار نیست.

«عبدالناصر همتی» روز چهارشنبه درحاشیه نشست هیات دولت درباره پاسخ موشکی ایران به خبرنگاران گفت: از سپاه پاسداران که به درخواست مردم پاسخ داد، تشکر می کنم؛ در آینده، شاهد آثار مثبت این اقتدار جمهوری اسلامی خواهیم بود.

رییس کل بانک مرکزی ادامه داد: امیدواریم که با تدابیر اتخاذ شده در بانک مرکزی و اقداماتی که انجام داده ایم شاهد ثبات و تعدیل نرخ ارز در بازار باشیم.

همتی اضافه کرد: ما امیدواریم که قیمت ارز بازگردد زیرا به دلیل شوک های سیاسی بالا رفته و ماندگار نیست.

وی با بیان اینکه تقاضای واقعی ارز را تامین می‌کنیم، گفت: اکنون در صرافی‌های رسمی، نرخ ارز از نرخی که در سایت‌ها اعلام می‌شود کمتر است.

رییس کل بانک مرکزی خاطر نشان کرد: آثار مربوط به شوک‌های روانی ناشی تنش‌های سیاسی سرجای خود است، اما به تدریج از بین خواهد رفت.

همتی گفت: ما تلاش می‌کنیم که نرخ ارز به ارزش ذاتی خود باز گردد. نرخ‌های فعلی، قیمت واقعی و ذاتی ارز نیست.

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: