کد خبر: ۸۳۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
تعداد بازدید: ۲۲۲
گزارش‌ها حاکی از افزایش تدابیر امنیتی در پایگاه‌های نظامی آمریکا در پی اقدام تروریستی این کشور در به شهادت رساندن فرمانده سپاه قدس ایران است.

افزایش تدابیر امنیتی در پایگاه‌های نظامی آمریکابه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، پایگاه نظامی سن دیه‌گو در پی ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و افزایش تنش‌ها در خاورمیانه به حالت آماده‌باش درآمده است.

مقام‌های رسمی اعلام کرده‌اند که نیروهای نظامی تمامی کارت‌های هویت و خودروهایی را که وارد این پایگاه می‌شوند، مورد بررسی قرار می‌دهند.

این پایگاه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «بنا به اقدام‌های امنیتی، افراد برای ورود به این پایگاه زمان بیشتری را باید در انتظار بمانند.»

 به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی، در پایگاه‌های «کمپ پندلتون»، «میرامار» و پایگاه دریایی «پوینت لوما» نیز اقدام‌های مشابهی صورت گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: