کد خبر: ۸۳۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
تعداد بازدید: ۱۷۳
زاهدی در تذکری:
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی حاج قاسم سلیمانی را نماد عملی ولایت پذیری و مجاهدت در راه خدا دانست و او را مالک اشتر زمان خواند.

سردار سلیمانی مالک اشتر زمان بودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدمهدی زاهدی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: درود و سلام خدا بر روح متعالی سرباز ولایت و سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که آسمانی شد. حاج قاسم نماد عملی ولایت پذیری و مجاهدت فی سبیل الله بود. او مالک اشتر زمان بود و ۴۱ سال مجاهدت مخلصانه در کارنامه خود داشت.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کارنامه سردار شهید سلیمانی سراسر دفاع از اسلام و مسلمین و حفظ امنیت کشور و منطقه و حفظ انسجام ملی بود.

زاهدی، حاج قاسم سلیمانی را پرچمدار مبارزه با استکبار و شیاطین، اشرار و رژیم صهیونیستی و جریان تکفیری و داعشی خواند و خطاب به ترامپ گفت: بدانید امت اسلامی این اقدام جنایتکارانه و غیرمسئولانه را سرمنشا و نقطه عطفی برای آغاز حرکت ضد استکباری و ضد صهیونیستی تلقی نموده و تا زمان وصول اهداف موردنظر خواب و آسایش را از شما دریغ خواهد کرد./

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: