کد خبر: ۸۳۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
تعداد بازدید: ۲۱۵
مهدوی پارسا پیش بینی کرد که روند رشد شاخص بازار سهام تا شب عید با شیبی ملایم تر ادامه داشته باشد و افزود که این رشد در یکماه اخیر خیلی تند بود که از این پس با شیب ملایمتر ادامه می‌یابد.

توصیه مدیرعامل یک شرکت سرمایه‌گذاری خطاب به سهامداران بورس: هیجانی رفتار نکنید، برنده خواهید شد/ بازار سرمایه تا فردا به تعادل می‌رسدبه گزارش خبرداغ، علي مهدوي پارسا در گفتگو با نود اقتصادی اذعان داشت که وضعیت سهام شرکت‌های بزرگ همچنان ارزنده بوده و اگر کاهش قیمتی همچون دیروز هم رخ دهد این سهم‌ها برای سرمایه‌گذاری شیرین‌تر هم می‌شوند و میتوان پیش بینی کرد تا روز دوشنبه (فردا) بازار سهام به یک تعادل برسد.


به گفته وی، سهم‌های بزرگ بازار، دیروز حجم معاملات خوبی داشت و این نشان می‌دهد که بازار سهام همچون سال ۹۲ که در بازار صف فروش قفل می‌شد، مشکلی ندارد و کلیت بازار نگران کننده نیست. این عضو موظف هیئت مدیره شرکت سرمايه‌گذاري توسعه ملي، پیش بینی کرد که ممکن است عده‌ای که با هدف سرمایه‌گذاری کوتاه مدت وارد بازار سهام شده‌اند تصمیم به جابجایی یا فروش سهم خود بگیرد اما آنهایی که با هدف سرمایه‌گذاری بنیادی آمده و سهم‌های خوب بازار را انتخاب کرده‌اند جای نگرانی ندارند و می‌توانند همچنان سهامداری کنند.


وی پیش بینی کرد که روند رشد شاخص بازار سهام تا شب عید با شیبی ملایم تر ادامه داشته باشد و افزود که این رشد در یکماه اخیر خیلی تند بود که از این پس با شیب ملایمتر ادامه می‌یابد. مهدوی پارسا، در توصیف چرایی تند بودن روند رشد شاخص بازار سهام در یکماه گذشته اذعان داشت که این امر ناشی از افزایش اقبال به بازار سرمایه و حضور افراد غیرمتخصص و بدون تجربه در بازار بوده که سبب شد برخی از سهم‌ها بیشتر از ارزش ذاتی آن مورد معامله قرار گیرد.


وی به علاقمندان به حضور در بازار سرمایه توصیه کرد که در ابتدا نیازهای اساسی زندگی خود را تامین کرده و سپس مازاد سرمایه خود را در بورس سرمایه‌گذاری کنند و اگر هیجانی رفتار نکنند در یکسال آینده برنده خواهند بود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: