کد خبر: ۸۳۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
تعداد بازدید: ۲۵۶
سردار سپهبد قاسم سلیمانی، پس از سال‌ها مجاهدت در راه خدا، به آرزوی دیرینه‌ خود رسید و به پیشوای خود سیدالشهدا(ع) و دیگر هم‌رزمان شهیدش پیوست.

پیام تسلیت مدیرعامل بانک آینده بمناسبت شهادت سپهبد سلیمانیبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده؛ در پی شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، محمد فطانت مدیرعامل بانک آینده پیام تسلیتی را منتشر نمود که متن این یادداشت عیناً در ادامه می آید:

 

 

 

بسم‌ رب الشهدا و الصدیقین

شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود

                                                                                                                         "مقام معظم رهبری"

 

سردار سپهبد قاسم سلیمانی، پس از سال‌ها مجاهدت در راه خدا، به آرزوی دیرینه‌ خود رسید و به پیشوای خود سیدالشهدا(ع) و دیگر هم‌رزمان شهیدش پیوست.

بانک آینده، شهادت مظلومانه فرزند وطن، سردار سرافراز سپهبد قاسم سلیمانی را به مقام معظم رهبری، خانواده این شهید والامقام، ملت بزرگ و شهیدپرور ایران اسلامی، تبریک و تسلیت عرض نموده و برای روح پاک و پرفتوح او، رحمت بی‌کران الهی و برای بازماندگان این شهید، از خداوند منان، صبر جمیل مسألت دارد.

روح آن قهرمان ملی و اسطوره صلابت و مقاومت شاد و راهش پر رهرو باد.

دکتر محمد فطانت‌

مدیرعامل بانک آینده

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: