کد خبر: ۸۳۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۲۸۷
دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار خبر داد؛
دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار با اشاره به جلسه مشترکی که با بسیج اصناف و اتاق اصناف ایران کفت که قرار است روز دوشنبه برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهید سلمانی بازار تهران تعطیل شود.

تعطیلی روز دوشنبه بازار تهران به دلیل تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانیبه گزارش خبرداغ  به نقل از  ایلنا ، احمد کریمی اصفهانی، دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار  گفت: با توجه به اینکه بازار در شهرهای مختلف تعطیل هستند، ما هم تصمیم گرفتیم که روز دوشنبه همزمان با تشییع پیکر شهید سلیمانی تعطیلی سراسری بازار تهران را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه طی جلسه‌ مشترکی که بین بسیج اصناف، اتاق اصناف ایران و جامعه اسلامی اصناف و بازار برگزار شد علاوه بر تعطیلی روز دوشنبه بازار تهران برای حضور در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی تصمیم گرفته شد و قرار شد پس از اعلام مراسمی یادبودی که مقام معظم رهبری بناست برگزار کنند، مراسم مهمی را همراه با ائمه جماعات، بازار و اصناف داشته باشیم.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار تاکید کرد: منتظر اعلام مراسم ایشان هستیم بعد از آن زمان و مکان مراسم اصناف و بازار اعلام می‌شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: