کد خبر: ۸۳۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۱۴۵
وزیر اطلاعات در جمع مردم شهرستان نیر تاکید کرد: استقامت در برابر تحریم ها پیروزی را به بار خواهد آورد.

استقامت در برابر تحریم‌، پیروزی به بار خواهد آوردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ،سید محمود علوی، وزیر اطلاعات و نماینده ویژه رئیس جمهور صبح امروز در بدو ورود به شهرستان نیر ضمن حضور در مزار شهدای شهر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد و سپس از اصناف و بازاریان شهر دیدار کرد.

علوی در ادامه در مسجد جامع شهر حاضر شد و در جمع خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم و مسئولان به سخنرانی پرداخت.

وزیر اطلاعات در سخنرانی خود با تبریک ولادت باسعادت زینب کبری به صبر و استقامت در برابر کفار اشاره کرد و افزود: زینب کبری(س) در کربلا در مقابل کفار و ستمگران خم به ابرو نیاورد و با صبرو استقامت در برابر آنها به پیروزی رسید.

نماینده ویژه رئیس جمهور در ادامه گفت: آمریکا خیال می‌کند با تحریم و فشار به ملت ایران، مردم و مسئولان را به زانو درمی‌آورد که به سختی در اشتباه هستند و این آرزوی خود را به گور خواهند برد.

علوی تصریح کرد: وعده خداوند است که در برابر کفر و ستم اگر ایستادگی و مقاومت کنید قطعا پیروزی نهایی با شما خواهد بود.

وی تاکید کرد: مسائل و مشکلات شهرستان نیر را به هیئت دولت ارجاع خواهم داد تا در خصوص رفع مشکلات آنها اقدام شود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: