کد خبر: ۸۳۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶
تعداد بازدید: ۹۸۲
شهاب حسینی؛ بازیگر سینما و تلویزیون در متنی که در صفحه اینستاگرام خود خطاب به مدیران سینمایی منتشر کرده خواستار حضور بهروز وثوقی در سینمای ایران شد.

درخواست شهاب حسینی در رابطه با بهروز وثوقیبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها ، شهاب حسینی؛ بازیگر سینما و تلویزیون در متنی که در صفحه اینستاگرام خود خطاب به مدیران سینمایی منتشر کرده خواستار حضور بهروز وثوقی در سینمای ایران شد.


در این متن آمده است:

سلام؛

طی سالهایی که بنده کوچک در سینمای ایران فعالیت داشتم و عمر آن بیش از بیست سال است، از کلیت نظام سینمایی کشورم هیچ گونه انتظار خاصی نداشته ام و تا به حال در هیچ زمینه ای مطالبه ای نداشتم.

اما حال دارم، رفع ممنوعیت حضور بهروز وثوقی را بر پرده سینما ایران عمیقا خواستارم چرا که از وقتی افتخار حضور در کنار ایشان و آشنایی با مرام و تفکرات ایشان را پیدا کردم، ایشان را به مراتب انسانی بزرگتر از آنچه بر پرده سینما از او میشناختم یافتم.

حال این مهم با فیلم محسن امیر یوسفی، آشغال های دوست داشتنی اصل، که سالهاست در جریان اصل بودن آن هستم، در دسترس است، از مسئولان تصمیم گیرنده انتظار دارم این مهم را جامه عمل بپوشانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کامران
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
0
0
آقای شهاب حسینی !
معلوم نیست چه وامی به بهروز داری ! یا میخای خودت را مطرح کنی !
ولی ابتدا در مورد شخصیّت افراد تحقیق کنید بعدا نامه نگاری !
لطفاً حداقل کتاب سینمای فردین را به قلم مرحوم محمد علی فردین بخوانید !
مرحوم فردین، بهروز را بخاطر رابطه با دربار و اخلاق ... خیلی سرزنش کرده.
فردین میگه من داخل ایران ماندم چون دوست نداشتم خانواده ام (دخترم) با یک پسر اَلدَنگ شبها بیرون برود و...
فردین میگه : بهروز 6 ماه به انقلاب مانده از طریق اشرف پهلوی خبردار می شود (چون پرونده های کذایی داشته و دارد) و ثروت نجومی خودش را از کشور خارج می کند و سینما هایش را هم می فروشد و..و. فِلنگ را می بندد . ولی من ایران و فرهنگ خودم را دوست داشتم.
آقای حسینی !
موش داخل سوراخ نمی رفت ، جارو به دم اش بَست .
ببخشید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: