کد خبر: ۸۳۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
تعداد بازدید: ۴۷۷
در حاشیه سفر استانی محمدجعفر کبیری به استان همدان مطرح شد
معاون تعاون وزیر کار که معمولا هر ماه یک یا دو سفر استانی جهت بازدید میدانی و رصد وضعیت تعاونی ها به نقاط مختلف کشور دارد اینبار به استان همدان سفر کرده و در صفحه رسمی اینستاگرام خود از بررسی طرح یک تعاونی جهت شیرین سازی آب دریایی عمان و انتقال به کویر مرکزی کشور بدون هزینه های محیط زیستی گفت که در صورت اجرایی شدن گام بزرگی جهت حل مشکل اشتغال و بهره وری از منابع این منطقه از کشور خواهد داشت.
روایت معاون وزیر تعاون از شیرین سازی آب دریا و انتقال به کویر مرکزی با استفاده از بستر بلاکچینبه گزارش خبرداغ، دیروز بخش تعاون برای اولین بار از بستر بلاکچین استفاده کرد، کاری با ارزش افزوده خیلی بالا و خب این برای من خیلی خوشحال کننده‌اس که بخش تعاون کشور جز پیشگامان استفاده از بستر بلاکچین هست اون هم با ایجاد توکن‌هایی با پشتوانه آب. دوست دارم اینجا در مورد این طرح براتون بگم. این طرح شیرین سازی آب دریای عمان و انتقالش به کویرهای مرکزی ایران رو مطالعه کرده که بدون ایجاد مشکلات محیط زیستی به حل مشکلات کمبود آب برای هموطنان‌مون کمک بزرگی خواهد کرد. نکته جالب این طرح بخش تامین هزینه‌ش هست، به این صورت که همه می‌تونن با خرید توکن‌ها در این پروژه سرمایه‌گذاری کنن و به نوعی سهامدار باشن. 
هر چند من از رسیدن به مراسم رونمایی جا موندم چون ظهر مهمان یکی از تعاونی‌های فعال در حوزه PVC بودم، مجموعه ای که بزرگترین تعاونی فرا استانی تامین نیاز هست که بیش از 170 واحد تولیدی فعال رو با 12 هزار نفر نیروی انسانی اداره می‌کنه و حدود 15% بازار pvc رو در اختیار گرفته.
بعد از این جلسه هم با ۱۳ تا از تعاونی‌های کشور در همین تعاونی دیدار داشتیم تامشکلات مالی اعم از دریافت وام، شرایط بازپرداخت، تسهیلات خاص و بحث‌های تضمینی‌شون رو پیگیری کنیم که خب این جلسه تا ساعت 6 عصر طول کشید و من نتونستم به مراسم رونمایی برسم و برای جبرانش هفته بعد از نزدیک بهشون سر می‌زنم. اما خوشحالم که تعاونی‌ها در زمینه‌های مختلف به ویژه فناوری‌های نوین، حاضر و پیشگام هستن و آرزوم اینه روزی بیاد که متوجه جایگاه تعاونی‌ها و نقش ویژه‌شون توی اقتصادمون باشیم. 
روایت معاون وزیر تعاون از شیرین سازی آب دریا و انتقال به کویر مرکزی با استفاده از بستر بلاکچین
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: