کد خبر: ۸۳۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
تعداد بازدید: ۱۱۲۲
بانک صادرات که اسمی بانک خصوصی شناخته می شود ولی همچنان اعضا هیات مدیره و مدیرعاملش توسط وزارت اقتصاد تعیین می شوند و در واقع همچنان در ید دولت است، به اعضای هیئت‌مدیره و برخی معاونانش، رقم‌های قابل‌توجهی وام با نرخ سود صفر درصد داده است.
تسهیلات چند صد میلیون تومانی بانک صادرات به اعضای هیات مدیره و مدیرانش با نرخ سود صفر درصد!به گزارش سرویس بانک و بیمه خبرداغ به نفل از ۹۰ اقتصادی؛ بانک صادرات به اعضای هیئت‌مدیره و برخی معاونانش، رقم‌های قابل‌توجهی وام با نرخ سود صفر درصد داده است. جالب اینجاست در ستون بازپرداخت تسهیلات ( مدت قرارداد)، به زمان مشخصی اشاره نشده است.
 
گفتنی است "امیر یوسفیان، عضو هیات مدیره"، "رضا صدیق، قائم مقام مدیرعامل"، "غلام صوری، عضو سابق هیات مدیره"، "احمد بهشتی لنگرودی، معاون اعتبارات بانک" و "مصطفی رحیمی شهواری، معاون شعب و بازاریابی"  از جمله افرادی هستند که این تسهیلات را با نرخ سود صفر درصد دریافت کرده‌اند.
 
تسهیلات چند صد میلیون تومانی بانک صادرات به اعضای هیات مدیره و مدیرانش با نرخ سود صفر درصد!
 

 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: