کد خبر: ۸۳۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۹
رییس آموزش و پرورش قرچک از بستری ماندن ۷ دانش آموز مسموم شده قرچکی در بیمارستان خبر داد و گفت: بقیه دانش آموزان با نظر پزشک مرخص شده اند.

بستری ماندن ۷ دانش‌آموز مسموم شده قرچکیبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر ، رییس آموزش و پرورش قرچک از بستری ماندن ۷ دانش آموز مسموم شده قرچکی در بیمارستان خبر داد و گفت: بقیه دانش آموزان با نظر پزشک مرخص شده اند.

غلامرضا بختیاری در خصوص حادثه گاز گرفتگی در دبستان پسرانه‌ای در قرچک که صبح امروز سه شنبه رخ داد اظهار داشت: این حادثه بر اثر احتراق ناقص در موتورخانه مدرسه و انتشار گاز مونوکسید کربن رخ داد که بلافاصله با هماهنگی صورت گرفته به بیمارستان منتقل شدند.

بختیاری افزود: هم اکنون حال عمومی همه دانش آموزان خوب است و با نظر پزشک ترخیص می‌شوند.

رئیس آموزش و پرورش قرچک بیان داشت: تنها ۷ دانش آموز مسموم شده با گاز در بیمارستان و در حال بستری به سر می‌برد و مابقی دانش آموزان مرخص شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: