کد خبر: ۸۳۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
تعداد بازدید: ۷۱۱
ماجرا از این قرار است که فرانک سلیمانی و بهاره گلزاری دو تن از مجریان من و تو روز گذشته لایو گذاشتند و خب تا اینجای کار اتفاق خاصی نیفتاده! مساله اینجاست که جایی در اواسط لایو این دو، فرانک نام سگی که سرو صدایش می‌آید را می‌گوید: تتلو! سگی که احتمالا متعلق به بهاره است.
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: ماجرا از این قرار است که فرانک سلیمانی و بهاره گلزاری دو تن از مجریان من و تو روز گذشته لایو گذاشتند و خب تا اینجای کار اتفاق خاصی نیفتاده! مساله اینجاست که جایی در اواسط لایو این دو، فرانک نام سگی که سرو صدایش می‌آید را می‌گوید: تتلو! سگی که احتمالا متعلق به بهاره است.

این را داشته باشید تا یادآوری کنیم که چند سال قبل تتلو در واکنش به انتقادات سالومه سیدنیا او را در یک قطعه زالومه خطاب کرده بود. حالا باید منتظر واکنش تتلیتی‌های همیشه در صحنه باشیم. البته تتلو در روزهای اخیر چند حاشه فوقِ زشت داشته که حتی جایی برای بازگو کردنش نیست.

 

حرکت عجیب مجریان «من و تو» علیه تتلو
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: