کد خبر: ۸۳۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۱۷۶
دفتر مرجع عالی‌قدر شیعیان عراق با صدور بیانیه‌ای تجاوز آمریکا به مواضع حشدالشعبی را محکوم کرده و آن را «تجاوزی مجرمانه» خواند.

دفتر آیت‌الله سیستانی حمله به مواضع حشدالشعبی را محکوم کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، دفتر آیت‌الله «سیدعلی سیستانی» مرجع عالی‌قدر شیعیان عراق طی بیانیه‌ای در واکنش به تجاوز آمریکا به مقر نیروهای حشدالشعبی اعلام کرد: «مرجعیت عالی‌قدر دینی، تجاوز مجرمانه که در جریان آن جمعی از نیروهای رسمی عراق هدف قرار گرفته و منجر به شهادت و مجروحیت تعداد زیادی از آن‌ها شد را محکوم می‌کند».

در ادامه تاکید شده است: «مرجعیت بر لزوم احترام به حاکمیت عراق و عدم تجاوز به آن به بهانه پاسخ به اقدام‌های غیر قانونی برخی طرف‌ها تاکید می‌کند. تنها نهادهای رسمی عراق اجازه دارند با این اقدام‌ها مقابله کرده و تدابیر لازم را برای عدم تکرار آن اتخاذ کنند».

به نقل از سومریه نیوز، در این بیانیه همچنین آمده است که عراق نباید به محل تسویه حساب‌های منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: