کد خبر: ۸۳۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴
تعداد بازدید: ۳۰۲
سوالی که ذهن خیلی‌ها را درگیر کرده این است، چه کسی صفحه اینستاگرام کالدرون را می‌گرداند؟

چه کسی اینستاگرام کالدرون را می‌چرخاند؟به گزارش خبرداغ ، حکایت اینستاگرام بازی گابریل کالدرون هم عجیب است. از همان روزی که قبل از بازی با نساجی، سرمربی پرسپولیس عنوان کرد که حقایق را از این به بعد از طریق اینستاگرامش مطرح می کند شاخک خیلی ها تیز شد. خیلی ها به واکاوی اینستاگرام کالدرون پرداختند و به دنبال این بودند که چه کسی گرداننده این صفحه است و مطالب را به فارسی ترجمه می کند و حتی در شبی که سرمربی سرخ ها به برنامه فوتبال برتر رفته بود، زنده و از داخل استودیو برای مخاطبان"لایو" می رفت؟


کالدرون در شرایطی ادعا می کند که پسرش همه کاره پیج اینستاگرام او است که پسر او در ایران حضور ندارد. این اتفاق باعث شده تا خیلی ها شایعه کنند که کاظمی(مدیربرنامه های کالدرون) که با او بیشترین ارتباط را دارد این کار را انجام می دهد اما جالب اینجاست که کالدرون، مدیربرنامه های خودش را آنفالو کرده است!


جالب اینجاست که علی رغبتی یکی از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس کلا دو نفر را فالو کرده است. یکی کالدرون و دیگری کاظمی! البته شاید رغبتی منکر این شود که این پیج متعلق به او است اما نکته اینجاست که خود کاظمی هم این پیج را فالو دارد!

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: