کد خبر: ۸۳۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
تعداد بازدید: ۲۲۷
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا به دلیل سکون جوی، کیفیت هوا خصوصاً در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تا اندازه ناسالم برای گروه‌های حساس کاهش می‌یابد.

هوا فردا «ناسالم» برای گروه‌های حساس‌/‌کودکان و بیماران قلبی در خانه بمانندبه گزارش خبرداغ ، صادق ضیائیان  اظهار داشت: به دلیل پایداری جو در اغلب مناطق کشور رأس امروز و فردا، کیفیت هوا خصوصاً در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تا اندازه ناسالم برای گروه‌های حساس کاهش می‌یابد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: در این راستا توصیه‌ می‌شود کودکان، افراد مسن و بیماران تنفسی و قلبی، از تردد غیرضروری در سطح شهر خود‌داری کنند و ‌تمهیدات لازم برای کاهش تردد شهری اتخاذ شود.

وی افزود: اواخر وقت فردا افزایش ابر و بارش پراکنده در مناطقی از شمال غرب کشور داریم و سه‌شنبه این بارش پراکنده شمال غرب و غرب کشور، سواحل خزر، دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی و بخش‌هایی از شمال شرق را در بر می‌گیرد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز چهارشنبه در نوار شرقی کشور بارش پراکنده داریم که این بارش‌ها در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی و همچنین برخی نقاط شمال غرب پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ‌اضافه کرد: بارش های پراکنده روز پنج شنبه در دامنه البرز مرکزی و شرقی و نوار شرقی کشور تداوم دارد.

وی افزود:‌بارش در مناطق مرتفع و سردسیر استان‌ها و مناطقی که ذکر شد به شکل برف است که می‌تواند موجب اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت:آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی پیش‌بینی می شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 11 و 3 درجه خواهد بود.

ضیائیان افزود: فردا بندرعباس فردا با بیشینه دمای 26 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان، و شهرکرد با کمینه دمای 4 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: