کد خبر: ۸۳۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
تعداد بازدید: ۲۶۷
فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری ۴ نفر لیدر و عامل اغتشاشات اخیر در شهرستان دورود خبر داد. او خاطرنشان کرد: دستگیرشدگان به جرم خود مبنی بر ترغیب شهروندان به اغتشاش و آشوب اعتراف و با تشکیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند.

پلیس: ۴ نفر از عوامل ناآرامی‌های آبان در درود لرستان دستگیر شدندبه گزارش خبرداغ ، فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری ۴ نفر لیدر و عامل اغتشاشات اخیر در شهرستان دورود خبر داد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی ناآرامی‌های اخیر در آبان ماه ۹۸ به بهانه سهمیه‌بندی بنزین و سوءاستفاده برخی افراد فرصت‌طلب شناسایی و دستگیری عوامل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی دورود در بررسی‌های به‌عمل‌آمده و با انجام اقدامات اطلاعاتی با هماهنگی مقام قضائی یک لیدر و ۳ نفر عوامل اصلی آشوب‌ها را در سطح شهرستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: دستگیرشدگان به جرم خود مبنی بر ترغیب شهروندان به اغتشاش و آشوب اعتراف و با تشکیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: