کد خبر: ۸۳۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
تعداد بازدید: ۱۴۸
پارسایی در اخطار قانون اساسی:
یک عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: شاهد هستیم برخی از دوستان ادعا می‌کنند از سوی کمیسیون اصل ۹۰ مأموریت بازدید از خودروسازان را داشتند.

بازرسی از خودروسازان بدون هماهنگی با کمیسیون اصل ۹۰ بوده است
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بهرام پارسایی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۳ دی) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با استناد به اصل نود گفت: چنانچه شکایتی نیاز به تحقیق و بررسی داشته باشد کمیسیون می‌تواند بازرس یا بازرسانی را از میان نمایندگان به انتخاب هیأت رئیسه اعزام کند.

وی با اشاره به طرح سوال نمایندگان از وزیر صمت و اشاره به بازرسی برخی نمایندگان از خودروسازان ادامه داد: شاهد هستیم برخی از دوستان ادعا می‌کنند از سوی کمیسیون اصل ۹۰ مأموریت بازدید از خودروسازان را داشتند.

نماینده مردم شیراز در مجلس توضیح داد: کمیسیون اصل ۹۰ گزارشی متقن و سنگین از خودروسازان داشته که برای تهیه آن تنها به گزارش‌های شفاهی اکتفا نکرده چرا که محلی از اعراب ندارد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ تأکید کرد: بنابراین دوستان در صورتی می‌توانند بازدید خود را به کمیسیون اصل ۹۰ مربوط کنند که از سوی هیأت رئیسه این کمیسیون انتخاب و به آنها مأموریت بازدید داده شده باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: