کد خبر: ۸۳۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
تعداد بازدید: ۴۲۷
کیهان نوشت: این فرد [رضا رشیدپور] که خط مشی سیاسی مشخص و ثابتی ندارد، دو بار آرزو کرد که یک گزارشگر برکنار شده ورزشی، بر سر کار بیاید.

حمله کیهان به رضا رشیدپور به خاطر آوردن نام عادل فردوسی پور در تلویزیونبه گزارش خبرداغ به نقل از کیهان ، رضا رشیدپور که خواهان عفو قاتل درویشی داعشی سه پلیس جوان در سال 96 شده بود، در برنامه شامگاه جمعه، بدون اینکه به یاد بیاورد او و امثال او برای رای آوری دولت فعلی، در نقش یک مبلغ تمام‌عیار ظاهر شدند، با چهره‌ای محزون، معضلات کنونی را بر شمرد و تلاش کرد از خود چهره‌ای مردمی ‌و غمخوار نشان دهد!

این فرد که خط مشی سیاسی مشخص و ثابتی ندارد، دو بار آرزو کرد که یک گزارشگر برکنار شده ورزشی، بر سر کار بیاید. این آرزو در حالی بیان شد که گزارشگر هدف نظر در شبکه ورزش به تهیه‌کنندگی مشغول بود و به‌دلیل تخلفات متعدد در شبکه سه، هدف واکنش اداری قرار گرفت.

باید خطاب به این مجری مدعی همه‌چیزدانی گفت؛ یکی از دلایل وجود معضلات کنونی، شما و امثال شما هستید که در انتخابات بدون مطالعه و صرفا برای زدن نامزد رقیب، به فریب دادن مردم و به حمایت از فرد و طیفی پرداختید که کارنامه‌ای قابل دفاع نداشتند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: