کد خبر: ۸۳۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
تعداد بازدید: ۱۲۰۶
از تاریخ ۱۰دی ماه ۹۸ افرادی که تاکنون برای دریافت یارانه اقدام و ثبت نام نکرده اند و متقاضی دریافت طرح حمایت معیشتی هستند می توانند برای پیگیری فرآیند درخواست برخورداری از بسته حمایت معیشتی به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، یازدهمین اطلاعیه ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتشر شد.

براساس اطلاعیه شماره ۱۱ ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به اطلاع هموطنان عزیز و متقاضیان دریافت طرح حمایت معیشتی می رساند که به منظور رفاه حال بیشتر، از مراجعه حضوری به دفاتر پلیس+۱۰ خودداری کنند.

براین اساس، از تاریخ ۱۰دی ماه ۹۸ افرادی که تاکنون برای دریافت یارانه اقدام و ثبت نام نکرده اند و متقاضی دریافت طرح حمایت معیشتی هستند می توانند برای پیگیری فرآیند درخواست برخورداری از بسته حمایت معیشتی به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

لازم به توضیح است افرادی مشمول بسته حمایت معیشتی می شوند که سطح درآمدی آن ها به شرح جدول زیر باشد:

آخرین اطلاعیه ستاد حمایت معیشتی؛ چه کسانی مشمول یارانه می شوند؟

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرش مرادی
United States
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
0
0
آیا کسانیکه ازسال۹۳ثبت نام نکردند. درصورت ثبت نام یارانه های قبلی که دریافت نکرده را هم میگیرد یا آنها مشخص نمی شوند به چه دلیل وبه کجا رفته اند.
لطفآ راهنمایی کنید.
مسعود جهانگیرفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
0
من ازسال ۹۳نتوانستم اقدام به ثبت یارانه کنم و حساب بانکی که یارانه به آن واریز میشده راندام جه باید بکنم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: