کد خبر: ۸۳۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
تعداد بازدید: ۹۹۳
طبق برخی شنیده‌ها قرار است یکی از مدیران معزول نجومی‌بگیر در روزهای آینده جایگزین علی سهمانی، مدیرعامل فعلی بانک رفاه شود.

مدیر نجومی‌بگیر در آستانه جلوس بر صندلی ریاست بانک دولتی رفاه کارگران / لَلِه‌گانی کیست و چه کارنامه‌ای دارد؟به گزارش خبرداغ؛ برخی خبرها از منابع موثق حکایت از آن دارد که اسماعیل لَلِه‌گانی یکی از نامزدهای جدی جایگزینی علی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه است و قرار است در روزهای آتی برای تصدی این سمت معرفی شود.

لَلِه‌گانی مدیرعامل اسبق بانک صادرات بود که در فرآیند حذف حقوق‌های نجومی به دلیل دریافت ماهانه ۵۷ میلیون تومان بابت مدیریت این بانک، با حکم طیب‌نیا، وزیر سابق اقتصاد در سال ۹۵ از سمت خود عزل شد.

اگرچه وی پس از عزل، با حکم سیف رئیس وقت بانک مرکزی به سمت‌هایی از جمله مدیرعاملی مؤسسه توسعه صادرات و مسئول ساماندهی مؤسسه توسعه برای ادغام با تعاونی وحدت، منصوب شد اما باید گفت با توجه به سابقه نه‌چندان درخشان وی و عزل به دلیل برخورداری از حقوق نجومی، عواقب انتصاب مجدد او به ریاست یک بانک را نمی‌توان چندان مثبت ارزیابی کرد.

روابط عمومی بانک رفاه تکذیب نکرد

آنا موضوع انتصاب قریب الوقوع لَلِه‌گانی به سمت مدیرعاملی بانک رفاه را از روابط عمومی این بانک پیگیری کرد. روابط عمومی این بانک ضمن عدم تکذیب شنیده‌ها، انتشار خبر رسمی تغییر مدیرعامل بانک رفاه را منوط به اطلاع رسانی از سوی روابط عمومی بانک رفاه کارگران اعلام کرد.

گفتنی است لَلِه‌گانی از مرداد ۹۷ نیز به‌عنوان ریاست هیئت مدیره شرکت داده پردازی ایران منصوب شده است. طبق گزارش پایگاه «کدال»، حق حضور اعضای غیرموظف هیئت مدیره این شرکت برای حداقل یک جلسه در ماه ۱۹,۵۰۰,۰۰۰ ریال بوده است. پاداش ناخالص هیئت مدیره این شرکت هم برای سال مالی ۹۷ ،۳۹۰۰ میلیون ریال بوده که مجموعا حکایت از دریافت‌های نجومی اعضای هیئت مدیره شرکت داده پردازی ایران دارد که از قضا ریاست آن بر عهده لَلِه‌گانی است.

منبع: آنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
عاقبت رباخواری و نزول خوری همین میشه 'یعنی اختلاس
لعنت خدا برشما رباخوران که در جنگ با خدا هستین 'مردم 'تولید کننده ' و بنیان خانواده ها رو از هم پاشاندید ' و روانه زندانها کردین ' در مقابل خدا چه جوابی خواهین داد' البته که شما بخدا اعتقاد ندارین و جزء شیاطین هستین
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: