کد خبر: ۸۳۵۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
تعداد بازدید: ۳۶۵
بررسی صورت مالی بانک سینا نشان می‌دهد مدیران این بانک در تاریخ ۳۱ مرداد سال ۱۳۹۵ طی قراردادی با شرکت «رنج هاسپیتالیتی» حق‌الامتیاز ۵ واحد سوئیت هتل لاکچری «الروضتین» کربلای معلی را به مدت ۵۰ سال خریده‌اند.

بیش از 2 میلیون دلار هزینه شد و بانک سینا ۵ سوئیت‌ هتل لاکچری کربلا را خریدبررسی صورت مالی بانک سینا نشان می‌دهد مدیران این بانک در تاریخ ۳۱ مرداد سال ۱۳۹۵ طی قراردادی با شرکت «رنج هاسپیتالیتی» حق‌الامتیاز ۵ واحد سوئیت هتل لاکچری «الروضتین» کربلای معلی را به مدت ۵۰ سال خریده‌اند.

طبق این سند براساس مفاد قرارداد، ارزش این خرید ۲ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۸۹۹ دلار است که بانک سینا تا پایان سال ۹۷ بیش از ۹۰ درصد آن را در سه قسط پرداخت کرده است.

اینکه خرید مذکور برای سرمایه‌گذاری است یا برای اسکان کارکنان بانک توضیحی داده نشده است اما این سوال برای افکار عمومی وجود دارد که آیا مدیران بانک این اجازه را دارند در کشورهای دیگر اقدام به سرمایه‌گذاری کنند یا خیر. همچنین آیا اقدام مذکور بالاخره نشانه‌ای از خروج سرمایه است یا نه؟

منبع: 90 اقتصادی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: