کد خبر: ۸۳۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳
تعداد بازدید: ۳۳۶
مدیر عامل و بنیانگذار توییتر ، جک دورسی روز چهارشنبه گفت که این شرکت می خواهد "یک استاندارد باز و غیرمتمرکز برای شبکه های اجتماعی" ایجاد کند ، تحولی که به گفته وی می تواند به این شبکه اجتماعی کمک کند تا بتواند کار بهتری در زمینه مبارزه با سوء استفاده ها و موارد گمراه کننده ایفا کند.

توییتر یک استاندارد غیر متمرکز برای شبکه های اجتماعی ایجاد می کندمدیر عامل و بنیانگذار توییتر ، جک دورسی روز چهارشنبه گفت که این شرکت می خواهد "یک استاندارد باز و غیرمتمرکز برای شبکه های اجتماعی" ایجاد کند ، تحولی که به گفته وی می تواند به این شبکه اجتماعی کمک کند تا بتواند کار بهتری در زمینه مبارزه با سوء استفاده ها و موارد گمراه کننده ایفا کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب،دورسی گفت ، برای دستیابی به این دیدگاه ، تیمی مستقل تحت عنوان "bluesky" تشکیل می شود که حداکثر پنج مهندس و طراح را در اختیار دارد. هدایت این تیم توسط پاراگ آگراول ، مدیر ارشد فناوری توییتر انجام خواهد شد. دورسی گفت که توئیتر امیدوار است در نهایت در این زمینه موفق شود اما به ثمر رسیدن پروژه چند سال طول خواهد کشید.

سرانجام ، دورسی امیدوار است که شبکه های اجتماعی بیشتر مانند ایمیل عمل کنند ، که به کاربران امکان می دهد پیام هایی را به دیگران ارسال کنند حتی اگر در همان سرویس عضو نیستند(به خاطر پروتکل مشترک و باز آنها). شاید سوال شما این باشد که چرا چنین چیزی برای توییتر خوب است؟ دورسی در یک سری توییتها درباره bluesky به این سوال پاسخ داد و گفت: " ویژگی مذکور این امکان را به ما می دهد تا به یک مبحث بسیار بزرگتر از مکالمه عمومی دسترسی پیدا کنیم و در آن مشارکت کنیم . این سیستم باعث تکمیل گفتگو سالم می شود و ما را وادار می کند تا بسیار ابتکاری تر از گذشته عمل کنیم."

در حال حاضر ، توییتر تصمیم دارد با اجرای قوانین خود در برابر گفتار نفرت پراکن ، خشونت مجازی و سایر موارد توهین آمیز ، محتواهای نامحترمانه را از سایت خود حذف کند. این سایت اغلب برای گزارش دادن پست هایی که قوانینش را نقض می کنند به کاربران متکی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: