کد خبر: ۸۳۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
تعداد بازدید: ۲۵۳
معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: طرح انتقال آب دریای عمان به سه استان شرقی کشور(سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان شمالی) با حضور مسئولان استانی و کشوری هفته آینده اجرایی می‌شود.

فرماندار چابهار: طرح انتقال آب دریای عمان به سه استان شرقی کشور هفته آینده اجرایی می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ، معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: طرح انتقال آب دریای عمان به سه استان شرقی کشور(سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان شمالی) با حضور مسئولان استانی و کشوری هفته آینده اجرایی می‌شود.

رحمدل بامری روز پنجشنبه در شورای اداری چابهار اظهار داشت: انتقال آب به سه استان شرقی کشور از آرزوهای دیرینه مردم این دیار بود که امیدواریم هر چه سریعتر تکمیل شود.

وی بیان کرد: چابهار با توجه به جایگاهی که دارد باید طرح‌های نیمه تمام ورزشی نظیر سالن‌های ورزشی و زمین کریکت آن تکمیل شود و وزیر ورزش نیز قول‌هایی برای تکمیل این طرح‌ها تا پایان سالجاری داده‌اند.

رییس شورای اداری چابهار با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد شور انتخاباتی وظیفه مردم و مسوولان در این شهرستان است و باید همه‌ی اقشار از جمله روحانیان، معتمدان و امامان جمعه وجماعات برای حضور مردم در انتخابات تلاش کنند.

وی بیان کرد: حضور مردم در صحنه می‌تواند دشمنان را برای همیشه ناامید کند و این تلاش آنها از ۴۰ سال گذشته تاکنون ادامه دارد.

بامری تصریح کرد: بیش‌از ۷۵ جرم و تخلف انتخاباتی متوجه داوطلبان و مسوولان است که باید رعایت کنند تا مجبور به برخورد با این افراد نشویم.

وی بر مشارکت حداکثری، دشمن شکن، رعایت قوانین و سلامت انتخابات تاکید کرد و افزود: پیشگیری از جرم وظیفه مسوولان است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان به کلنگ زنی فرودگاه چابهار، آغاز عملیات اجرایی حاشیه نشینی و ساخت شهر جدید تیس اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های بازارچه مرزی ریمدان نیز در حال آماده سازی است و بزودی شاهد توسعه این مرز خواهیم بود.

وی ادامه داد: لایروبی بندرصیادی بریس در حال کار است و امیدواریم با تخصیص اعتبار هر چه سریعتر تکمیل شود.

بامری اظهار داشت: تکمیل لایروبی بنادر صیادی موجب خوشحالی صیادان می‌شود و بیش‌از ۷۰۰ شناور صیادی می‌توانند کار صید را انجام دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: