کد خبر: ۸۳۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
تعداد بازدید: ۱۸۶
مدیر کل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آمار ثبت ولادت ها در سال جاری بیش از ۳۰۰هزار ولادت کمتر از سال ۹۴ بوده است.

سن ازدواج، افزایش و فرزندآوری به تاخیر افتادبه گزراش خبرداغ به نقل از  ایسنا: مدیر کل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آمار ثبت ولادت ها در سال جاری بیش از ۳۰۰هزار ولادت کمتر از سال ۹۴ بوده است.

دکتر سید حامد برکاتی افزود: یک میلیون و ۳۷۰ هزار ولادت در سال ۹۴ ثبت شده و برآورد می شود، امسال این آمار به یک میلیون و ۲۰۰ هزار ولادت برسد.

وی به رشد ۱/۱ درصدی جمعیت سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ اشاره و تصریح کرد: سن ازدواج افزایش و فرزندآوری به تأخیر افتاده است که حل این مشکل فقط به عهده وزارت بهداشت نیست و همکاری جهادی را می طلبد.

وی ادامه داد: سن ازدواج دختران به بالای۲۴ سال و سن پسران به بیش از ۲۵ سال افزایش یافته است که توازن برقرار کردن اقدامی است که از حاکمیت بر می آید و فقط به عهده وزارت بهداشت نیست.

وی با بیان این که ۸۰ درصد اقدامات به خارج از وزارت بهداشت مربوط می شود، اظهار کرد: جوانان باید زودتر ازدواج کنند و فرزندآوری را به تأخیر نیندازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
0
به نکته ظریفی اشاره کرده و آن ، همکاری جهادی است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: