کد خبر: ۸۳۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
تعداد بازدید: ۱۸۶

دسترسی به خدمات اینترنت در قوچان که از صبح دیروز ۲۰ آذر ماه بخاطر اجرای عملیات ارتقاء شبکه و بهینه‌سازی مسیر مخابراتی قوچان - مشهد قطع شده بود با وجود اعلام مسئولان مبنی بر برقراری آن امروز همچنان دچار اختلال است.

فرماندار قوچان در این خصوص به ایرنا گفت: در پی قطع دسترسی به اینترنت در این شهرستان و شهرستانهای درگز و کلات از صبح دیروز، با اقدامات کارشناسان شرکت مخابرات خراسان رضوی ساعت ۲۴ دیشب مشکل دسترسی به اینترنت در حوزه دیتا و خدمات دولتی رفع شد.

هادی رجایی‌نیا افزود: با این وجود همچنان دسترسی شهروندان ساکن قوچان، درگز و کلات به شبکه اینترنت‌ از طریق تلفن همراه قطع و دچار اختلال است.

وی گفت: کارشناسان شرکت مخابران خراسان رضوی در حال رفع این مشکل هستند لذا پیش‌بینی می‌شود ظرف چند ساعات آتی مشکل مخابراتی دسترسی به اینترنت به کلی رفع شود.

تلاش خبرنگار ایرنا برای گفت‌وگو با مسئولان مخابرات استان خراسان رضوی در این باره بی‌نتیجه ماند.
اینترنت شهرستان قوچان از نخستین ساعات روز چهارشنبه ابتدا دچار اختلال و سپس قطع شد. با توجه به مرکزیت قوچان در ارائه خدمات این حوزه به کلات، چناران و درگز این شهرستانها نیز دچار مشکل شده بودند.

شامگاه چهارشنبه مسئولان مخابرات خراسان رضوی اعلام کرده بودند که وضعیت اینترنت در قوچان عادی شد.
قوچان در فاصله ۱۳۵ کیلومتری شمال مشهد واقع است.

استان شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی چهار میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک فعال در قالب شبکه خدمات همراه اول دارد. همچنین شرکت مخابرات خراسان رضوی خدمات خود را به افزون بر دو میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک تلفن ثابت ارائه می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: