کد خبر: ۸۳۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
تعداد بازدید: ۲۴۲
پرونده این شماره نشریه ارتباط ایران زمین به بررسی منعطف کردن خدمات بانکی با اتخاذ سیاست های پایین دستی بومی پرداخته، که شعب بانک مجری شیوه نامه های اجرایی هستند.که در قالب بخشنامه ها و دستورالعمل های گوناگون به آنها ابلاغ می شود.

هجده همین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین،

در این شماره از نشریه می خوانیم:
  • مطلب عضو هیات عامل در خصوص ضرورت تغییر نگاه بانکداری دیجیتال در حوزه ارتباط با مشتری
  • پورسعید: ما در حال گذار از شیوه ارتباط سنتی بین مشتری و بانک هستیم
  • معاون عملیات بانکی: حمایت از رونق تولید و کسب وکارهای نوین، اولویت اصلی بانک
  • امروز خدمتی نیست که نتوانیم از راه دور به مشتری ارائه کنیم
  • حل مشکلات محیط زیست به عزم ملی نیاز دارد
  • در مدل بانکداری دیجیتال،کاهش یا تعدیل نیرو رخ نمی دهد
  • ایجاد تمایز در خدمات بانکداری با اجرای بانکداری دیجیتال
  • آوای ایران زمین، گستره ای فراتر از مخاطبان کنونی خود را پوشش خواهد داد
  • گزارش اخبار استان ها، مقاله، پرونده
  • مصاحبه با مدیران موفق
  • ایران شناسی، فناوری، سلامت، بانک جهانی و ایران زمین در رسانه ها
  • برای دریافت متن کامل شماره 18 نشریه ارتباط ایران زمین کلیک نمایید.....
 
فایلهای پیوست
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: