کد خبر: ۸۳۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳
تعداد بازدید: ۱۸۶
برنامه «اعتیاد و زنان» از این پس سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه‌ها ساعت ۱۶ از شبکه هفت سیما روی آنتن می رود.

تغییر زمان پخش یک برنامه تلویزیونی مرتبط با اعتیاد و زنانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی شبکه هفت سیما، برنامه «اعتیاد و زنان» این هفته با حضور میرزا نظری مقدم جامعه شناس و مرتضی جاوید روانشناس پخش می‌شود.

در برنامه سه شنبه ۱۹ آذر ماه به سوالاتی درباره اعتیاد زنان پاسخ داده می‌شود. سوالاتی از این قبیل که چرا زنان برای فراموشی و فرار از مشکلات به سمت مواد مخدر کشیده می‌شوند و تا کنون چه تبلیغات و اطلاع رسانی نسبت به معضلات مواد مخدر صورت گرفته است؟ همچنین به این سوال که چطور می‌شود با مشکلاتی که در زندگی زنان ممکن است به وجود بیاید کنار آمد تا برای فرار از آن درگیر اعتیاد نشوند، پرداخته می‌شود.

 

در برنامه چهارشنبه ۲۰ آذر ماه «اعتیاد و زنان» شرایط کاری که باعث شود زنان به اعتیاد رو بیاورند مانند کارهایی که نیاز به تمرکز دارد و همینطور تاثیر نیاز مادی بر ایجاد انگیزه و سوق داده شدن به اعتیاد بررسی می‌شود.

در ادامه پنجشنبه ۲۱ آذر ماه در رابطه با مشکلات فرزندان با والدین معتاد و احتمال تاثیر این محیط بر اعتیاد فرزندان گفتگو می‌شود.

برنامه «اعتیاد و زنان» به تهیه کنندگی جلال چاوشیان پیش از این پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه هفت سیما پخش می‌شود که از این پس سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ها ساعت ۱۶ از این شبکه روی آنتن می‌رود.

 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: