کد خبر: ۸۳۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
تعداد بازدید: ۱۲۷
رئیس هیات مدیره یک شرکت دانش بنیان:
رئیس هیات مدیره شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان گفت: زیرساخت‌های زیادی در دانشگاه‌ها وجود دارد در حالی که دانشجویی ندارند و می‌توان با مساعدت وزارت علوم و دستگاه های مذکور این ظرفیت را در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار داد.

زیرساخت‌های بلااستفاده در دانشگاه‌ها دراختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار گیردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نوید نجاتبخش آزادانی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۱۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تشریح مشکلات شرکت های دانش بنیان در حوزه امور گمرکی و مالیاتی گفت: شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان ۱۷۰ پروژه هایتک در بخش تحقیق و توسعه دارد، اما بامشکلاتی در زمینه امور گمرکی و مالیاتی روبروست و امروز می خواهم به نمایندگی از شرکت های دانش بنیان مشکلات این حوزه را بیان کنم.

رئیس هیات مدیره شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان بیان کرد: در سطح جهانی توجه دولت ها به شرکت های دانش بنیان است، اما در کشور ما کل رقم معافیت مالیاتی شرکت های دانش بنیان بسیار ناچیز بوده است.

وی افزود: در کشورهای پیشرفته مبالغی که شرکت های دانش بنیان در حوزه تحقیق و توسعه هزینه می کنند را به جای مالیات تلقی می کنند، اما در کشور ما با توجه به حدود اعتبارات کمکی، تخصیص اعتبار به شرکت های دانش بنیان دچار مشکلاتی است.

نجاتبخش آزادانی ادامه داد: به صورت معمول واردات شرکت های دانش بنیان کم است، اما فرآیند گمرکی موجود، واردات را طولانی می کند که باید کمیته ای تشکیل شده و این امر تسهیل و تسریع شود.

رئیس هیات مدیره شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان تصریح کرد: زیرساخت های زیادی در دانشگاه ها وجود دارد در حالی که دانشجویی ندارند و می توان با مساعدت وزارت علوم و دستگاه های مذکور این ظرفیت را در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: