کد خبر: ۸۳۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
تعداد بازدید: ۱۲۶
عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به برگزاری جلسات ده گانه مجلس برای حمایت از اقتصاد دانش بنیان بیان کرد: مجلس در یک سال اخیر مسئله حمایت از اقتصاد دانش بنیان و شرکت های نوآور را در دستور کار خود قرار داده است.

جلسات ۱۰ گانه‌ای در مجلس برای حمایت از اقتصاد دانش بنیان برگزار شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز مجلس برای بررسی وضعیت بخش اقتصاد دانش‌بنیان و استارت آپ ها گفت: مجلس در یک سال اخیر مسئله حمایت از اقتصاد دانش بنیان و شرکت های نوآور را در دستور کار خود قرار داد و در این راستا نشست های متعددی با حضور شرکت ها، بخش ها و افراد مختلف برگزار شد و دراین جلسات مباحث مهمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت از اقتصاد دانش بنیان و شرکت های نوآور منجر به ساخت و توسعه ایران می‌شود، ادامه داد: حفظ و به کارگیری نخبگان، توسعه و پیشرفت کشور، ایستادگی در برابر فشارهای خارجی از مهمترین نتایج توسعه و حمایت از اقتصاد دانش بنیان است.

وی تصریح کرد: مجلس در ماه های اخیر در مجموع ۱۰ جلسه را با حضور یکصد شرکت، نهاد و تشکلات مردم نهاد برگزار کرد و در نشست امروز گزارشی از نتایج و اقدامات صورت گرفته در این جلسات ارائه خواهد شد. همچنین در این جلسات با دعوت از مسئولان و مدیران وزارتخانه و بخش های مختلف از جمله معاونت علمی ریاست جمهوری، بخشنامه های مرتبط با فعالیت استارت آپ ها مورد بررسی قرار گرفت که در این مورد برخی از این بخشنامه ها اصلاح شد و برخی در آینده اصلاح می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: