کد خبر: ۸۳۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۷
تعداد بازدید: ۳۱۸
لیلی گلستان در یادداشتی در روزنامه شرق خطاب به پروانه سلحشوری نماینده تهران که برای انتخابات مجلس یازدهم کاندیدا نشده نوشت: باورم نمی‌شد که انصراف داده‌اید. باورم نمی‌شد زنی که این همه روشن می‌بیند و این همه درست می‌گوید و این همه دغدغه «بهتر»شدن وطن را دارد، تصمیم گرفته انصراف دهد.

لیلی گلستان خطاب به پروانه سلحشوری: چرا از نامزدی مجلس استعفا دادید؟/ می ماندید و می گذاشتید ردصلاحیت تان کنند!به گزارش خبرداغ، لیلی گلستان در یادداشتی در روزنامه شرق خطاب به پروانه سلحشوری نماینده تهران که برای انتخابات مجلس یازدهم کاندیدا نشده نوشت: باورم نمی‌شد که انصراف داده‌اید. باورم نمی‌شد زنی که این همه روشن می‌بیند و این همه درست می‌گوید و این همه دغدغه «بهتر»شدن وطن را دارد، تصمیم گرفته انصراف دهد.

خانم سلحشوری عزیز انصراف، رفتن و غیبت چاره کار نیست.

ماندن و اعتراض‌کردن و پیشنهاددادن و گفتن و گفتن چاره است.

هرکس در هر منصبی که هست و در هر حیطه‌ای که هست، باید بماند؛ چون معتقدم حضور معترضانه بهتر است تا غیاب اعتراض‌آمیز و از سر قهر.

ما همه‌مان ماندیم و جایمان را خالی نکردیم تا مبادا کس دیگری که توانایی و لیاقت کافی ندارد، جایمان را بگیرد که می‌دانیم این‌چنین خواهد شد.

ما ماندیم تا باشیم، تا اعتراض کنیم، تا پیشنهاد بدهیم و اگر بتوانیم به‌قدر سر سوزن وضع را «بهتر» کنیم، بهتر کنیم.
حالا شما رفتید. حالا شما انصراف دادید. جای خالی‌تان را کسی پر خواهد کرد که نه لیاقتش را دارد و نه توانایی‌اش را و نه اصلا برای «بهتر»شدن آمده است.

این بار هم می‌آمدید و حداکثر به دلایل بسیار! ردصلاحیت می‌شدید (که احتمالش کم نبود). این درست‌تر بود.

خانم سلحشوری عزیز، اهمیت کار من هیچ ربطی به اهمیت و وسعت کار شما ندارد، ولی هدفمان یکی است:

«بهتر»کردن وضع موجود حیطه کارمان.

و این حیطه‌ها را وقتی کنار هم بگذاریم، می‌شود «ایران»؛ می‌شود «وطن».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: