کد خبر: ۸۳۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۸
تعداد بازدید: ۱۶۰
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت که این سازمان تا پایان آبان‌ماه ۴۲۰۰ میلیارد تومان مالیاتی که شناسایی نشده بود، شناسایی کرد و حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ وصول شده است.

کشف ۴۲۰۰میلیارد تومان مالیات شناسایی نشدهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، حجت‌الاسلام و المسلمین درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور همزمان با روز مبارزه با فساد در گفت‌وگوی ویژه خبری در رابطه با تعریف فساد اظهار کرد: در قانون فساد هر فعل و ترک فعلی است که توسط هر شخص حقوقی و غیرحقوقی انجام می شود.

وی افزود: ترک فعل به معنای سرپیچی از وظایف است و ترک فعل‌ها را نیز در کنار فعل‌ها مورد رسیدگی قرار می‌دهیم. اولویت ما پیگیری بسترهای فسادزا و اصلاح آن است.

رییس سازمان بازرسی گفت: فساد یک پدیده چند وجهی است و خط قرمز دستگاه قضا فساد است. ملاک کار ما قانون است و مماشاتی با دانه درشت ها و دانه ریزها نداریم.

رئیس سازمان بازرسی تصریح کرد: این سازمان تا پایان آبان‌ماه ۴۲۰۰میلیارد تومان مالیاتی که شناسایی نشده بود، شناسایی کرد و حدود هزار میلیارد تومان از این مبلغ وصول شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: