کد خبر: ۸۳۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸
تعداد بازدید: ۴۹۶
استراماچونی به دلیل اتهام پولشویی دولت ایتالیا به او در پی واریزی های مدیران استقلال استعفا داده است.

پایان داستان استقلال و استراماچونی؟!/ مرد ایتالیایی متهم به پولشویی شدبه گزارش خبرداغ ، استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال استعفای خود را رسمی اعلام کرده و یکی از ناراحتی‌های این مربی این بوده که واریزی‌های مدیران استقلال به حساب او باعث شده تا دولت ایتالیا به این موضوع ورود کند و استرا را متهم به پولشویی کند و به نوعی فرار از مالیات برای او در نظر گرفته شده است.

از طرفی شنیده می‌شود چند روز پیش هم استراماچونی با فتحی دعوا کرده و خبر‌ها از این حکایت دارد که این مربی فسخ قرارداد خود را به صورت یک طرفه از سوی وکیلش انجام داده است و استقلالی‌ها راه دیگری ندارند.

مدیران استقلال هم اکنون تشکیل جلسه دادند و به دنبال این هستند تا استراماچونی را برای ماندن راضی کنند و تا فردا پول او را به حساب بریزند و در این میان هم بحث حضورش در استقلال از سوی برخی اعضا مطرح می‌شود، اما همچنان چیزی مشخص نیست.

باشگاه خبرنگاران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: