کد خبر: ۸۳۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۲۰۹
ابطحی در تذکر شفاهی:
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: وزارت نفت بر اساس قانون برنامه ششم توسعه باید قانون ارتقاء یک پایه تحصیلی ایثارگران را اجرایی کند.

وزارت نفت قانون ارتقاء یک پایه تحصیلی ایثارگران را عملیاتی کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سیدمحمدجواد ابطحی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: اخیراً یکی از خیرین خمیر دندان‌های خارجی را در مدارس استان اصفهان توزیع کرده که تنها دو ماه تاریخ مصرف دارد، حال بهتر نبود در سال رونق تولید از محصولات داخلی و ایرانی در مدارس استفاده می‌شد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی این سوال مطرح می‌شود که چرا بند (چ) ماده ۸۷ قانون بازگشت به کار جانبازان اجرایی نمی‌شود، همچنین دولت باید پاسخ دهد که چرا سهمیه بنزین برای آموزشگاه‌های رانندگی دیده نشده و سهمیه وانت‌بارها نیز تا پایان ماه ابطال می‌شود، آقای روحانی خواهش می‌کنم که این فشار را بردارید.

وی در تذکر به وزیر نفت گفت: وزارت نفت بر اساس قانون برنامه ششم توسعه باید قانون ارتقاء یک پایه تحصیلی ایثارگران را اجرایی کند، همچنین به نظر من هیأت رئیسه مجلس باید گزارشی را تهیه کند تا مشخص شود چند درصد از تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان عملیاتی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: