کد خبر: ۸۳۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
تعداد بازدید: ۱۷۱
یاوه‌گویی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی؛
وزیر خارجه اسرائیل امروز- شنبه- طی گزافه‌گویی‌هایی مدعی شد که رژیم صهیونیستی آماده اقدام نظامی علیه ایران برای توقف فعالیت‌های هسته‌ای این کشور است.

ائتلافی عربی- غربی علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران تشکیل شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، «یسرائیل کاتز» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز-شنبه- در حاشیه کنفرانس گفت‌وگوی مدیترانه در رُم در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی «کوریره دلا سرا» در پاسخ به پرسشی درباره اقدام نظامی علیه ایران به عنوان یکی از گزینه‌های روی میز اسرائیل مدعی شد: «بله این گزینه وجود دارد، ما اجازه نخواهیم داد ایران سلاح هسته‌ای تولید کند یا به آن دست یابد، اگر تنها راه ممکن برای توقف این روند تحرک نظامی باشد، ما از آن استفاده خواهیم کرد».

کاتز از کشورهای اروپایی به دلیل عدم حمایت از رویکرد افراطی آمریکا به رهبری «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا در خروج از توافق هسته‌ای امضا شده در سال ۲۰۱۵ انتقاد کرد.

 به نقل از القدس العربی،این مقام صهیونیست در ادامه اظهارات سخیف خود مدعی شد: «زمان آن رسیده که کشورهای غربی و عربی ائتلافی بازدارنده را علیه ایران تشکیل داده و از این کشور بخواهند که برنامه هسته‌ای خود را متوقف کند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: