کد خبر: ۸۳۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
تعداد بازدید: ۱۸۳
عضو هیات رئیسه مجلس هفتم:
میرمحمدصادقی در خصوص عملکرد مجلس دهم گفت: همه مجالس نقاط ضعف و قوتی دارند اما من فکر می‌کنم نقاط ضعف این دوره بسیار بیشتر از نقاط قوت آن بود.

امیدواریم خداوند به دل مردم بیندازد تا حضورشان در انتخابات پررنگ شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، شاهین میرمحمدصادقی نماینده ادوار مجلس پس از ثبت‌نام در فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران علت حضور خود را شرایط خاص کشور در حوزه منطقه‌ای، بین‌المللی و مشکلات داخلی عنوان کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس هفتم افزود: امروز شرایط کشور برای تمام مردم مشخص است. مشکلات اقتصادی، فرهنگی، ناکارآمدی دولت و ضعف‌های بسیار جدی دولت و مجلس باعث ایجاد این توقع در بین مردم شده که نهادهای اصلی کشور نیازمند تغییر و تحول اساسی هستند.

وی ادامه داد: بر همین اساس افرادی که دلشان برای مملکت می‌سوزد و نگران کشور هستند می‌بایست حرکتی کنند. مجلس یکی از جاهای مهم کشور است و هر کسی که این توانایی را در خود می‌بیند که بتواند اعتماد مردم را جلب و رأی بگیرد و از طرف دیگر برای التیام دردهای مردم راه‌حلی ارائه دهد باید به صحنه بیاید.

شاهین میرمحمدصادقی در خصوص حضور خود در لیست گفت: تاکنون صحبتی در این خصوص با من انجام نشده اما ساختار فکری من اصولگرا است و اگر قرار باشد در لیستی حضور داشته باشم، قاعدتا در ائتلاف اصولگرایان خواهم بود.

وی در خصوص ناآرامی‌های اخیر و احتمال قهر مردم با صندوق رأی گفت: من فکر می‌کنم میزان مشارکت در این دوره بسیار کمتر از قبل باشد مگر اینکه خداوند متعادل به دل مردم بگذارد تا حضورشان در انتخابات پررنگ شود.

میرمحمدصادقی در خصوص عملکرد مجلس دهم گفت: همه مجالس نقاط ضعف و قوتی دارند اما من فکر می‌کنم نقاط ضعف این دوره بسیار بیشتر از نقاط قوت آن بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: