کد خبر: ۸۳۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
تعداد بازدید: ۲۳۴
تعطیلی روز شنبه (۱۶ آذر ماه) مدارس شهرستان فریمان که پیش از ظهر امروز با هدف پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری آنفلوانزا اعلام شده بود، لغو گردید

تعطیلی روز شنبه مدارس فریمان لغو شدبه گزارش خبرداغ ، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با توجه به تاکید وزارت بهداشت تعطیلی روز شنبه مدارس فریمان لغو شد بر عدم نیاز به تعطیلی مدارس بخاطر روند نزولی شیوع ویروس آنفلوآنزا در سطح کشور، موضوع تعطیلی مدارس در خراسان رضوی از جمله تصمیم اخیر در مورد مدارس فریمان ملغی اعلام می‌شود.

قاسمعلی خدابنده افزود: بر این اساس همه مدارس فریمان در روز شنبه هفته آتی ۱۶ آذر ماه، باز است و معلمان و دانش‌آموزان آن شهرستان در کلاس های درس حاضر می‌شوند.

 

وی تصریح کرد: در صورت نیاز به تعطیلی موردی مدارس، مطابق دستورالعمل این اداره‌کل با هماهنگی شورای آموزش و پرورش هر شهرستان اقدام لازم صورت گرفته و برای آگاهی عموم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه روند شیوع بیماری آنفلوانزا در مسیر کاهش قرار گرفته است، افزود: با این حال درصورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، به معلم و یا دانش‌آموز واجد شرایط مرخصی داده می شود.

پیش از ظهر امروز مدارس فریمان برای روز شنبه آتی تعطیل اعلام شده بود.

صداوسیما

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: