کد خبر: ۸۳۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲
تعداد بازدید: ۱۳۱
زنگنه گفت: از جانب مردم ایران می‌گویم این حق ملت ماست و یک بشکه هم کاهش غیرمنطقی تولید نفت را نمی‌پذیرم.

زنگنه پيش از آغاز نشست اوپک: نبايد از ايران بخواهند بعد از لغو تحريم‌ها هم توليد نفت خود را كاهش دهد/ تولید نفت ما از بازار خارج شده / یک بشکه هم کاهش غیرمنطقی تولید را نمی‌پذیرم / از حق ملت ایران نمی‌گذریمزنگنه گفت: از جانب مردم ایران می‌گویم این حق ملت ماست و یک بشکه هم کاهش غیرمنطقی تولید نفت را نمی‌پذیرم.

به گزارش خبرداغ به نقل از شانا، وزیر نفت پیش از آغاز نشست ۱۷۷ اوپک در جمع خبرنگاران گفت: از جانب مردم ایران می‌گویم این حق مردم و ملت ماست و یک بشکه هم کاهش غیرمنطقی را نمی‌پذیرم.

او افزود: در حال حاضر تولید نفت ما از بازار خارج شده و آن‌هایی که تولید بیشتری دارند باید در آینده در مقابل تولید بیشتر کاهش بیشتری داشته باشند.

زنگنه بیان کرد: نباید از ایران توقع داشته باشند بعد از لغو تحریم‌ها هم در آینده تولید خود را کاهش دهد. دیروز نامه‌ای به رئیس کنفرانس فرستادم و خواستم که به اطلاع سایر اعضا هم برساند که به دلیل شرایط خاص کاهش غیرداوطلبانه داریم و از سهمیه تاریخی کمتر تولید می‌کنیم؛ آن‌ها که تولید بیشتر داشتند باید کاهش بیشتر داشته باشند.

بیژن زنگنه، در واکنش به موضوع استیضاحش در مجلس گفت: چرا بايد نگران استیضاح باشم؟ مگر تا حالا فشاری به ما وارد نكرده‌اند؛ ما همواره تحت فشار زندگی می‌كنيم. استيضاح حق مجلس است و وزير هم موظف است جواب دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: