کد خبر: ۸۳۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
تعداد بازدید: ۲۷۳
سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:به دلیل منظور جلوگیری از شیوع بیماری آنفلوآنزا تمامی مدارس شهرستان زاوه در دو نوبت صبح و عصر روز چهارشنبه ۱۳ آذر ماه تعطیل است.

تعطیلی مدارس 2 شهرستان خراسان رضوی بخاطر آنفلوآنزابه گزارش خبرداغ ، مهدی مجیدی فرد سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی: بر این اساس تمامی مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم و نیز مهدهای کودک، پیش دبستانی و مدارس استثنایی در دو نوبت صبح و عصر فردا چهارشنبه تعطیل است.

وی اضافه کرد: این تصمیم پیرو مصوبه شورای آموزش و پرورش شهرستان زاوه و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری آنفلوآنزا گرفته شده است.

گفتنی است هشت نفر تا کنون در خراسان رضوی بر اثر ابتلا به بیماری آنفلوآنزا جان خود را از دست داده اند که چهار نفر از این شمار در مشهد بوده اند.

بر اساس تصمیم شب گذشته شورای تامین شهرستان مه‌ولات نیز مدارس این شهرستان در دو روز سه‌شنبه و چهارشنبه تعطیل شدند.

همچنین مدارس شهرستان تربت حیدریه در دو نوبت صبح و عصر فردا چهارشنبه به منظور جلوگیری از شیوع بیماری آنفلوآنزا تعطیل است.

استان خراسان رضوی بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز دارد که حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور را تشکیل می‌دهند.

 

ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: