کد خبر: ۸۳۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴
تعداد بازدید: ۱۵۵
مازیار ناظمی امروز دوباره توئیت عجیبی منتشر کرد. توئیتی که این بار جنجال زیادی هم درست کرد؛ وقتی که مدیر روابط‌ عمومی وزارت ورزش و جوانان در خصوص نرسیدن جایزه بهترین بازیکن سال آسیا به بیرانوند گفت.

جنجال دوباره مدیر روابط‌عمومی وزارت ورزش با یک توئیتبه گزارش خبرداغ، در حالیکه امروز برای ورزش ایران و علیرضا بیرانوند روز مهمی است، روز قبل مدیر روابط عمومی وزارت ورزش با انتشار توئیت عجیبی بار دیگر جنجال درست کرد. ناظمی در توئیتر خودش اعلام کرد که علیرضا بیرانوند به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب نخواهد شد. حالا با گذر از اینکه اصلا مشخص نیست منبع خبر ناظمی کجاست، هجمه ها به این دلیل به سمت ناظمی رفته که او الان همه انگیزه بیرانوند و شوق هواداران فوتبال در ایران را از بین برده. این روزها در حالیکه همه انتظار دارند ناظمی خبرهای مهم تری از وزارت ورزش به گوش مردم برساند، باز هم توئیت های عجیبش جنجال های زیادی می سازند. در حال حاضر هم در فضای مجازی خیلی ها از ناظمی در خصوص منبع این خبر سوال می پرسند و اعتقاد دارند او نباید انگیزه و شور بیرانوند و طرفدارانش را تا پیش از مراسم امروز از بین می برد.

منبع: خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: