کد خبر: ۸۳۴۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲
تعداد بازدید: ۱۸۶
بر اثر حمله افراد مسلح ناشناس، ۲ پلیس نیجریه کُشته و ۷ پلیس دیگر هم ربوده شدند.

۲ پلیس نیجریه کُشته و ۷ نفر هم ربوده شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر ، سلیمان نگووریه سخنگوی پلیس ایالت اداماوا واقع در شرق نیجریه امروز یکشنبه اعلام کرد: افراد مسلح ناشناس به منطقه «موبی» این ایالت حمله کرده و ۲ مامور پلیس را کشته و ۷ تَن دیگر را ربودند.

سخنگوی پلیس ایالت اداماوا در این باره افزود: نیروهای کمکی به منطقه مذکور اعزام شدند و عملیات برای نجات گروگان‌ها ادامه دارد.

این در حالیست که تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

 به نقل از آناتولی، شایان ذکر است، گروهک تکفیری تروریستی بوکوحرام سال ۲۰۰۰ در نیجریه اعلام موجودیت کرد و از سال ۲۰۰۹ تاکنون با انجام اقدامات خشونت‌آمیز حدود ۲۰ هزار نفر را کشته است. این گروه از سال ۲۰۱۵ در کشورهای کامرون، بنین، چاد، نیجر و نیجریه اعمال تروریستی انجام می‌دهد.

این در حالیست که محمدو بوهاری رئیس جمهوری نیجریه که حادثه فجیع قتل عام شیعیان در زاریا را در کارنامه تاریک دوران تصدی خود دارد؛ تا کنون نتوانسته است هیچ اقدام مثبتی را برای جلوگیری از ادامه جریان های مشابه در سراسر کشورش به انجام برساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: