کد خبر: ۸۳۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
تعداد بازدید: ۴۸۴
فال روزانه پنجشنبه 7 آذر 1398

فال روزانه پنجشنبه 7 آذر 1398متولد فروردین : امروز برایتان سخت است که در مسیر ثابت باقی بمانید، برای اینکه هر فکر جدیدی که از ذهن شما برمی‌خیزد می‌تواند تبدیل به یک زنجیره از توهمات تبدیل شود که شما را به یک سیر و سفر ذهنی مطلوب می‌برند. ممکن است شما توانایی گشت و گذار کردن در طی رویاهای روزانه‌تان را داشته باشید، اما اکنون شما باید واقع‌بین باشید. از یک یا دو کار تفریحی لذت ببرید، اما اجازه ندهید فکری وسواس‌ گونه نسبت به دنیای درونی‌تان تبدیل به مانعی برای شما شود.

متولد اردیبهشت : یک نیروی مثبت تازه ای وارد زندگی شما شده است، به همین دلیل شما سلامتی، شادی سابق خود را باز یافته اید.شما کارها و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید کاملا درست و بر اساس منطق می‌باشد، اما فرد یا افرادی با شیطنت‌ها و بد جنسی‌هایشان شما را از راه درستی که انتخاب کرده اید منحرف می‌کنند توصیه می‌کنیم که راه خود را تا انتها بدون تغییر ادامه بدهید.

متولد خرداد : اغلب مسائل جزیی می‌توانند یک موقعیت بزرگ را تحت تاثیر قرار دهند. بخاطر همین، مطمئن شوید که براحتی از هر مسئله ای نگذرید. حتی اگر وسوسه شدید که از موضوعی صرف نظر کنید، به این فکر کنید که شاید این غفلت شما باعث بوجود آمدن مشکلات بزرگی شوند. مشارکت و همکاری با دیگران خیلی خوب است،‌ اما اول مطمئن شوید که بر همه جوانب کار مسلط هستید.

متولد تیر : شما دوست ندارید در کارتان عجله کنید و می خواهید سرفرصت انتخاب کنید و به کسی که شما را مجبور می کند شتاب زده تصمیم بگیرید واکنشی نشان نمی دهید. ممکن است حتی وقتی دارید از حق خودتان دفاع می کنید پرخاشگر شوید و دوست دارید خودتان به تنهایی راه تان را انتخاب کنید نه اینکه دیگری نظر خودش را به شما تحمیل کند. اما سعی کنید تا این اختلاف نظر واضح به یک مسئله پیچیده تبدیل نشود چرا که شما را در رسیدن به خواسته قلبی تان کمک نمی کند. مراقب باشید؛ واکنش شما به عوامل بیرونی می تواند موقعیت دشواری ایجاد کند که شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد.

متولد مرداد : امروز شما می‌توانید در یک لحظه خیلی به خودتان مطمئن باشید و در لحظه دیگر از اعتماد به نفس بالای خود رنج می‌برید. سیر کردن در این روند اصلاً جالب نیست، اما شما می‌توانید طی این مراحل چیزهای خیلی مهمی‌درباره خودتان بفهمید و خودتان را بهتر بشناسید. سرزنش کردن و مقصر دانستن دیگران باعث نمی‌شود احساس بهتری پیدا کنید و مطمئناً به آنها هم کمکی نخواهد کرد.

متولد شهریور : شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی كنید، اما بهتر است كه حداقل كاری را كه می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد كه شما بخواهید آن را اصلاح كنید. توجه كردن به خود و استراحت كردن از اینكه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام كردن كارهایتان فردا هم زمان كافی خواهید داشت.

متولد مهر : شما می‌توانید تحت تسلط یک افسون جادویی زندگی کنید که باعث می‌شود شما فکر کنید همه چیز در خانه عالی است، در زمانی که اصلاً این گونه نیست. بهتر است که امروز با دیدی خوش‌بینانه به جهان بنگرید، به خاطر اینکه روشن نبودن ایده‌های شما به طور طیبعی می‌تواند بر قضاوت درست افرادی مثل شما سایه‌افکنی کند. خوشبختانه در طی روز وضوح و روشنی بر می‌گردند، بنابراین تصمیم‌گیری‌های بزرگ را به بعد موکول نکنید.

متولد آبان : درستکاری شما بهترین اسلحه ای است که می‌توانید داشته باشید، برای اینکه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می‌فهمند کمتر می‌توانند در مقابل شما مقاومت کنند. اما امروز اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینکه شما می‌خواهید تجربه معنوی مهمی‌داشته باشید که به هیجانات دامن بزند. سعی نکنید جلب توجه کنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی کنید با اعمالتان خود را مطرح کنید.

متولد آذر : شما در حال حاضر نمی‌توانید كنترلی بر روی پول خرج كردن خود داشته باشید، به خصوص وقتی كه تصمیم می‌گیرید شیء خیلی لوكسی بخرید. یك اثر هنری زیبا، ست جدیدی برای آشپرخانه و یا حتی یك وسیله جدید برای داخل ماشینتان، همه اینها چیزهایی خاصی هستند كه به زندگی شما اضافه می‌شوند. اما خریدن این چیزها ممكن است تمام حساب شما را خالی كند. بنابراین قبل از خرید كردن حساب بانكی خود را چك كنید.

متولد دی : بازگشت ماه به نشان تان می‌تواند شما را تشویق کند که کاری را به شیوه خودتان انجام دهید یا حداقل درباره آن به طور جدی فکر کنید. اگر ازجوامع اجتماعی نیز عقب نشینی می‌کنید به این معنی نیست که بیش از حد منزوی هستید. حتی اگر سرانجام ندانید که در زندگی تان چقدر کار مفید انجام داده اید با کسانی معاشرت کنید بیشترین لذت را با مصاحبت آنها می‌برید.

متولد بهمن : شما در حالیکه تمام مسئولیت‌های خانواده و کارهای خانه را تقبل کرده‌اید، می‌خواهید فرد مسئولیت پذیری باشید، اما هروقت که می‌خواهید کمی تفریح کنید اولویت‌هایتان نیز به سرعت تغییر می‌کند! مهم نیست که چقدر تلاش می‌کنید، قادر نخواهید بود از زیر بار مسئولیت‌هایتان فرار کرده و به شادی و پایکوبی مشغول شوید!! به دنبال شکار یک لحظه خوب و مناسب گشتن فقط ناامیدی تان را بیشتر می‌کند؛ پس خم به ابرو نیاورده و هر کاری که ازتان انتظار می‌رود را انجام دهید.

متولد اسفند : شما امروز می خواهید كه همه چیز را ساده بگیرید، پس شما می توانید موفقیتهای قبلی تان را كامل كنید. اما حتی اگر روزتان را با آرامش شروع كنید، شاید نتوانید آن گونه كه انتظار داشته اید استراحت كنید. در حالیكه شما با مسائل احساسی مربوط به گذشته تان دست به گریبان باشید، در این صورت شما بدترین دشمن خود خواهید بود. اگر شما بتوانید به خاطرات بد با دیدی مثبت نگاه كنید، درحالیكه به خودتان این شانس را می دهید كه واقعاً از زندگیتان لذت ببرید، همچنین می توانید خود را از مسائل احساسی بی نتیجه رها سازید.

 

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: