کد خبر: ۸۳۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
تعداد بازدید: ۱۷۳
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس با همکاری نیروهای امنیتی شماری از عوامل اغتشاش‌گر این استان را در همان لحظه‌های اولیه ایجاد ناآرامی دستگیر و برخی دیگر نیز شناسایی و تحت تعقیب هستند.

پلیس: شماری از عوامل ایجاد اغتشاش در استان بوشهر دستگیر شدندبه گزارش خبرداغ، فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس با همکاری نیروهای امنیتی شماری از عوامل اغتشاش‌گر این استان را در همان لحظه‌های اولیه ایجاد ناآرامی دستگیر و برخی دیگر نیز شناسایی و تحت تعقیب هستند.

سردار خلیل واعظی یکشنبه شب در این ارتباط افزود: در هفته گذشته با توجه به نارضایتی برخی شهروندان از اجرای سهمیه‌بندی بنزین شماری از افراد خودفروخته و ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با سوء استفاده از تجمع‌های ‌مردمی در بعضی از شهرهای این استان اقدام به تخریب اموال عمومی در مرکز و تعدادی از شهرهای استان کردند.

وی بیان کرد: با این وجود با تدبیر و همت نیروهای انتظامی و امنیتی و بصیرت مردم ولایتمدار استان در مدت زمان کوتاهی آرامش و امنیت به سطح شهرهای استان بوشهر بازگشت.

واعظی ادامه داد: خط قرمز نیروی انتظامی امنیت مردم و حفاظت از اموال عمومی و مردمی است و با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا آشوب‌گران فرصت اخلال و ناامنی را نداشته باشند.

وی بیان کرد: مردم عزیز صف‌شان از صف معدود افرادی که به دنبال اخلال و بی نظمی هستند جدا است و با درایت خود اجازه سوء استفاده به اغتشاش‌گران نخواهند داد.
واعظی افزود: اولویت پلیس برقراری نظم و امنیت و حفظ جان مردم و اموال عمومی است و پلیس با افرادی که ناقض امنیت بوده و بیت المال و اموال شهروندان را تخریب کنند قاطع برخورد می‌کند.

واعظی تاکید کرد: در این ارتباط از مردم انتظار داریم هرگونه مشاهده، اخبار و اطلاعات خود را مبنی بر اخلال و بی‌نظمی به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: