کد خبر: ۸۳۳۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۰
تعداد بازدید: ۵۹۲
احمد مهرانفر با انتشار پستی از گریم متفاوت خود و پژمان جمشیدی در فیلم «دینامیت» رونمایی کرد. این فیلم این روزها در نوبت اکران قرار گرفته است.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: احمد مهرانفر با انتشار پستی از گریم متفاوت خود و پژمان جمشیدی در فیلم «دینامیت» رونمایی کرد. این فیلم این روزها در نوبت اکران قرار گرفته است.

این فیلم سینمایی سومین تجربه همکاری پژمان جمشیدی با اطیابی و عامریان و دومین همکاری احمد مهرانفر با این کارگردان و تهیه‌کننده سینما است.

همچنین محسن کیایی، نازنین بیاتی، نادر سلیمانی، میرطاهر مظلومی، امید روحانی، مجید شهریاری و زیبا کرمعلی در «دینامیت» نقش‌آفرینی می‌کنند.

احمد مهرانفر و پژمان جمشیدی در «دینامیت»

عوامل این فیلم سینمایی عبارت‌اند از سیدمسعود اطیابی(کارگردان)، سید ابراهیم عامریان(تهیه‌کننده)، مریم رحیمی(مجری طرح)، حمزه صالحی و شیما محمدبیگی(نویسندگان)، حمیدرضا اطیابی(مدیر تولید).

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: