کد خبر: ۸۳۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳
تعداد بازدید: ۲۴۹
سخنگوی پخش فرآورده‌های نفتی: «سهمیه بنزین آبان‌ماه تمامی خودروها به جز خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها با شروع آذرماه سوخته و به ماه بعد منتقل نشده است»
استاندار تهران از قابل استفاده بودن سهمیه سوخت آبان همه خودروها تا 6 ماه و محفوظ ماندن سهمیه خودروهایی که کارت سوخت دریافت نکرده اند، خبر داد اما تسنیم به نقل از فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نوشت: «سهمیه باقی مانده بنزین آبان‌ماه تمامی خودروها به جز خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها با شروع آذرماه سوخته و به ماه بعد منتقل نشده است».
 
تکذیب خبر استاندار تهران: ذخیره سهمیه سوخت آبان‌ماه خودروهای عمومی

به گزارش خبرداغ به نقل از عصر ایران امروز سایت استانداری تهران به نقل از انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با اشاره به طرح مناسب سازی بنزین نوشت: ذخیره سوخت آبان ماه همه خودروها تا شش ماه قابل استفاده است.

وی تاکید کرد: ذخیره سهمیه سوخت آبان ماه همه خودروها اعم از وانت بارها، تاکسی ها و غیره تا شش ماه قابل استفاده است.

استاندار تهران همچنین با اشاره به وضعیت خودروهایی که کارت سوخت ندارند افزود: سهمیه سوخت مالکانی که تاکنون کارت سوخت دریافت نکرده‌اند نیز محفوظ می ماند.

این در حالی است که خبرگزاری تسنیم در خبری به نقل از سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی این خبر استاندار را تکذیب کرد.

تکذیب خبر استاندار تهران: ذخیره سهمیه سوخت آبان‌ماه خودروهای عمومی
بنا به این گزارش، تسنیم نوشت: «فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این خصوص گفت: سهمیه باقی مانده بنزین آبان‌ماه تمامی خودروها به جز خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها با شروع آذرماه سوخته و به ماه بعد منتقل نشده است.

وی افزود: هنوز هیچ مصوبه جدیدی در خصوص ذخیره‌سازی سهمیه سوخت خودروهای عمومی به ما ابلاغ نشده، اما این موضوع در حال بررسی است و احتمال این وجود دارد که در مورد ذخیره‌شدن سهمیه سوخت خودروهای عمومی نیز بازنگری شود».

تکذیب خبر استاندار تهران: ذخیره سهمیه سوخت آبان‌ماه خودروهای عمومی

علاوه بر سخنان سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی که تکذیب کننده سخنان امروز استاندار تهران است، خبرنگار خبرگزاری تسنیم نیز با حضور در میان مردم از مالکان وانت‌بارها و تاکسی‌ها در خصوص سرنوشت باقی مانده سهمیه بنزین آبان ماه پرسیده است. در این گزارش میدانی، «آن دسته از رانندگانی که از ساعت 24 دیشب تا بعدازظهر امروز به جایگاه‌های عرضه بنزین مراجعه کرده بودند، از سوختن باقی مانده سهمیه بنزین آبان ماه خود خبر دادند. بدین ترتیب اظهارات مالکان خودروهای عمومی نیز نشان می دهد استاندار تهران، به اشتباه خبر از ذخیره سهمیه آبان ماه خودروهای عمومی تا 6 ماه داده است».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: