کد خبر: ۸۳۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
تعداد بازدید: ۱۷۹
سخنگوی قوه قضاییه گفت: رأی متهمان پرونده جاسوسی از مراکز نظامی در پوشش محیط زیست صادر شد.

سخنگوی قوه قضاییه: جاسوسان محیط زیستی به ۴ تا ۱۰ سال حبس محکوم شدندسخنگوی قوه قضاییه گفت: رای متهمان پرونده جاسوسی از مراکز نظامی در پوشش محیط زیست صادر شد.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، غلامحسین اسماعیلی با اشاره به صدور و ابلاغ رای متهمان جاسوسی از مراکز نظامی در پوشش محیط زیست گفت: پس از برگزاری ۳۶ جلسه از دادگاه متهمان مورد اشاره که با حضور آنها و وکلای مدافعشان در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب برگزار شد، رییس دادگاه با توجه به استماع دفاعیات متهمان و وکلای مدافع آنها رای خود را صادر و ابلاغ کرد.

اسماعیلی ادامه داد: مطابق دادنامه صادر شده از سوی رییس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب، متهمان این پرونده به حبس از ۴ تا ۱۰ سال محکوم شده‌اند.

سخنگوی دستگاه قضا با اشاره به اینکه رای دادگاه بدوی و قابل تجدید نظر خواهی است با استناد به مواد قانونی از بیان جزییات حکم خودداری کرد.

گفتنی است متهمان و وکلای مدافع آنها ۲۰ روز فرصت دارند تا نسبت به رای صادر شده تجدید نظرخواهی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: