کد خبر: ۸۳۳۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
تعداد بازدید: ۱۷۷
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان تا اواخر آذرماه اجرایی می‌شود.

 علی الهیار ترکمن معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان، اظهار داشت: بنابه برنامه ریزی صورت گرفته، دولت موظف است نظام رتبه بندی را طراحی و تدوین کند.

وی افزود: چون قرار است برای همیشه موضوع رتبه بندی را در یک چهار چوب منسجم و جامع نهایی شود زمان زیادی برای برنامه ریزی آن صرف شد.

الهیار ترکمن گفت: این موضوع در کمیته‌های تخصصی دولت مورد بحث و بررسی مفصل قرار گرفته است و خوشبختانه در کمیسیون اجتماعی این نهایی شد و بزودی مصوبه نظام رتبه بندی و تدوین را از دولت خواهیم گرفت.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: هر زمانی که این مصوبه را از دولت دریافت کنیم زمان پرداخت آن از همان ابتدای مهر ماه است یعنی اگر این مصوبه را ما در آذر ماه دریافت کنیم باید از مهرماه این کار کلید بخورد و به امید خدا حق رتبه بندی فرهنگیان تا اواخر آذرماه اعمال خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: