کد خبر: ۸۳۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
تعداد بازدید: ۲۸۵
در حالیکه یکی از شعارهای اصلی مهدی نصیرزاده رییس جدید و تازه کار سازمان لیگ کشتی، برگزاری منظم و بدور از حاشیه لیگ کشتی آزاد و فرنگی بوده است، اما از تعداد ۷ تیم حاضر در لیگ کشتی آزاد تاکنون ۳ تیم انصراف خود را در میانه رقابت‌ها اعلام کرده‌اند تا شاهد بی‌نظم‌ترین لیگ کشتی آزاد طی سال‌های اخیر باشیم.

اوج آشفتگی در لیگ کشتی آزاد/ نیمی از تیم‌ها انصراف دادند!پس از انصراف تیم‌های رعد پدافند و پاس از ادامه حضور در لیگ برتر کشتی آزاد، تیم اترک خراسان نیز در فاصله ۳ روز مانده به نیمه نهایی و فینال لیگ، از ادامه حضور در این رقابت‌ها انصراف داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، در حالیکه یکی از شعارهای اصلی مهدی نصیرزاده رییس جدید و تازه کار سازمان لیگ کشتی، برگزاری منظم و بدور از حاشیه لیگ کشتی آزاد و فرنگی بوده است، اما از تعداد ۷ تیم حاضر در لیگ کشتی آزاد تاکنون ۳ تیم انصراف خود را در میانه رقابت‌ها اعلام کرده‌اند تا شاهد بی‌نظم‌ترین لیگ کشتی آزاد طی سال‌های اخیر باشیم.

عبدالمهدی نصیرزاده که همزمان با ریاست سازمان لیگ کشتی، مدیر کلی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور را نیز بر عهده دارد، در ابتدا وعده داده بود شاهد لیگی جذاب و بدور از حاشیه خواهیم بود اما در عمل بسیاری از تیم‌ها ضمن کناره‌گیری از لیگ، نسبت به اتفاقات مختلف اعتراضات شدیدی داشتند.

پیش از این ۲ تیم نظامی رعد پدافند و پاس بدلیل نداشتن مجوز از ستاد کل نیروهای مسلح از ادامه حضور در لیگ کنار کشیدند و حالا خبر می‌رسد تیم اترک خراسان شمالی نیز در فاصله ۳ روز مانده به حضور در مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد انصراف خود را از حضور در این رقابت‌ها اعلام کرده است.

بهروز یاری مربی تیم اترک خراسان شمالی ضمن اعلام این خبر، به ایسنا گفت: بدلیل عدم انجام تعهدات مالی، ۸۰ درصد کشتی‌گیران اقدام به ترک اردوی تیم کرده‌اند و قطعا با این وضعیت قصدی برای ادامه حضور در لیگ نخواهیم داشت. بیشتر نفرات تیم از جمله مجتبی گلیج و عزت الله اکبری اردوی تیم را ترک کرده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: