کد خبر: ۸۳۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۱۶۳

محمدی: مردم ذهنیت مثبتی از کنترل قیمت‌ها توسط دولت ندارندنماینده مردم قزوین در مجلس با بیان اینکه «مردم ذهنیت مثبتی از کنترل قیمت‌ها توسط دولت ندارد» از دولت خواست تا نسبت به اختصاص درآمد حاصل از اصلاح قیمت بنزین به مردم متعهد باشد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا،‌ داود محمدی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری گفت:‌ ایشان به جلوگیری از تأثیر افزایش قیمت بنزین بر سایر کالاها و خدمات تأکید کردند. وظیفه مسئولان در وهله بعد این است که بگویند چه برنامه عملیاتی و اجرایی برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها دارند.

نماینده مردم قزوین در مجلس تأکید کرد: صدور بخشنامه‌ها، تشکیل جلسات اداری و تصمیم‌گیری در اتاق‌های دربسته راه به جایی نمی‌برد؛ بلکه مدیران باید به وسط میدان بیایند و در کنار کسبه،‌ تولیدکنندگان و مردم و با شنیدن حرف‌های آن‌ها در جهت رفع دغدغه‌هایشان اقدام کنند.

وی در پایان تذکر خود گفت: مردم ذهنیت مثبتی از کنترل قیمت‌ها توسط دولت‌ها ندارند. تعهد دولت در اختصاص صددرصدی درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین به عموم مردم باید پایدار باشد. مجلس و دستگاه قضایی نیز زمینه اقتدار و ایجاد آرامش را فراهم کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: